ניתוח החלפת מפרק ירך במעגל סגור |כתבה

ניתוח החלפת מפרק ירך במעגל סגור | כתבה על פרופ׳ דבי, אורתופד מוביל בניתוחי החלפות מפרקים. שהדגים בקורס, ניתוח החלפת ירך, במעגל-סגור.

בשנים האחרונות המחלקה האורתופדית בברזילי פורשת כנפיים. גם השנה, ממשיך ד"ר דבי בחזון ובמדיניות ההתקדמות הטכנולוגית והאקדמית. השנה ארגן קורס העשרה לכירורגיה של הירך. זה קורס ההעשרה החמישי לכירורגיה של הירך.אליו הגיעו מומחים ומתמחים מכל רחבי הארץ.

ד"ר דבי מנהל המחלקה האורתופדית, מקיים קורס לחדשנות בניתוחי מפרק הברך והירך אחת לשנה. השנה שילב גם ניתוח במעגל סגור. כך איפשר לראות וללמוד את כל השלבים והטכניקות הניתוחיות בזמן אמת.

פרופ' רונן דבי, מנהל המערך האורתופדי במרכז הרפואי ברזילי, שיתף את ד"ר פדרו פוגת, אורתופד מנתח שהגיע מברצלונה.

הטכנולוגיה שהציגו – התאמה אישית ממוחשבת של שתלים, על פי מבנה הירך האינדבדואלי של המטופל. זה נעשה תוך שימוש בצייני לייזר. השתלים נבנו במיוחד למטופל זאת לשם קבלת דיוק מרבי של מיקום השתלים בירך.

במקביל לניתוח, הכנס כלל הרצאות ודיונים מקצועיים, סדנאות מעשיות למתמחים בכירורגיה והכנה לבחינות השלב באורתופדיה.

מבית החולים נמסר כי: "מדובר באחד מקורסי העשרה מהטובים והאיכותיים ביותר בכל קני מידה. הגיעו מומחים ומתמחים מכל רחבי הארץ, וביניהם מנהלי מחלקות ומנהלי היחידות להחלפות מפרקים בישראל. המערך האורתופדי, בבי״ח ברזילי. תחת ניהולו של פרופ׳ דבי, הוא מוקד מצוינות בתחום החלפות מפרקים. החלפות מפרק ברך והחלפות מפרק ירך, גם בעזרת שולחן הניתוח המתקדם להחלפת ירך בגישה קדמית.

פרופ'  דבי מקבל מטופלים במרפאות ברמת החייל-תל אביב, ובהרצליה. צוות המרפאה זמין לכל שאלה, שיהיה בהצלחה.

פרופסור רונן דבי, אורתופד מנתח
פרופסור רונן דבי, אורתופד מנתח

פרופ' דבי מנתח החלפות מפרקים, ניתוח החלפת מפרק ירך, החלפת ירך בגישה קדמית. החלפת מפרק ברך, החלפת ברך בגישה הקינמטית ובשיטה הרובוטית. לפרופ' דבי ניסיון מקצועי של אלפי ניתוחי החלפות מפרקים, בטכנולוגיות מתקדמות בהתאמה אישית. מומחה בינלאומי, מעביר כנסים, הדרכות וקורסים לרופאים וקולגות בארץ ובחו"ל. מקבל מטופלים במרפאות ברמת החייל-תל אביב, ובמרפאה בהרצליה. מנתח בבתי החולים הפרטיים: אסותא רמת החייל, אסותא ראשון לציון, הרצליה מדיקל סנטר, רפאל-עתידים. ובמסגרת בית החולים ברזילי. צוות המרפאה זמין לכל שאלה, שיהיה בהצלחה.

דילוג לתוכן