כאב מופחת והחלמה מהירה

בזכות שיטת טיפול חדשנית, המטופלים מספרים על כאב מופחת לאחר ניתוח החלפת מפרק.

ד"ר רונן דבי, מנהל המחלקה האורתופדית, בבי"ח ברזילי. מספר על הגישה הטיפולית החדשנית להפחתת כאב, קיצור את ימי האשפוז והקלה על ההחלמה.

ד”ר דבי הוא אחד מהחלוצים בארץ בתחום החידושים בהחלפות מפרקים. החלפת מפרק ברך קינמטית, החלפת ברך רובוטית. החלפת ירך בגישה קדמית, והחלפת מפרק ירך בגישה קדמית עם מיטת הניתוחים. אחרי אלפי ניתוחי החלפת מפרק במיומנות ומקצועיות, ניתן לסכם שהמטופלים שלו משתקמים וחוזרים לשגרה מלאה במהירות .

ניתוח החלפת מפרק ירך בגישה קדמית הוא הניתוח המתקדם ביותר בתחום החלפות מפרקים. ניתוח שאחוזי ההצלחה שלו גבוהים ותקופת החלמה קצרה ביותר יחסית לגישות האחרות. גם שיעור ההצלחה בניתוח החלפת מפרק ברך הוא גבוה מאוד.

כאב מופחת לאחר החלפת מפרק

שיטת טיפול חדשנית המיושמת ע״י ד״ר דבי  במרכז הרפואי 'ברזילי', ובבתי החולים הפרטיים. השיטה מאפשרת למנותחים לאחר החלפת מפרק, להחלים בצורה מהירה יותר ועם פחות כאב .

פרופ' דבי הנהיג שיטה להקלה בכאב ובהחלמה לאחר ניתוח להחלפת מפרק. גם במרכז הרפואי 'ברזילי' וגם בניתוחים פרטיים בבתי חולים אסותא רמת החייל, אסותא ראשל"צ , הרצליה מדיקל סנטר ו-רפאל עתידים.

לאור הקושי הרב עימם מתמודדים המטופלים הנדרשים לעבור ניתוח להחלפת מפרק, הוחלט על גישה טיפולית חדשנית שתפחית בצורה משמעותית את הכאב, תקצר את משך האשפוז ותקל על ההחלמה.

 ד״ר דבי זכה בתעודות הוקרה והערכה רבות. המחלקה האורתופדית ב'ברזילי' היא לאחת המחלקות האורתופדיות הטובות בישראל , תחת ניהולו. הוא זכה כמנהל מצטיין בשירות המדינה. באות הוקרה לתרומתו לבית החולים. ובתעודות נוספות. הוא נחשב למנתח מהשורה הראשונה, המדורג גם כרופא נבחר ע״י רופאים נוספים.

כאב מופחת והחלמה מהירה. פרופ' רונן דבי - החלפת מפרק ירך וברך

שיטת טיפול חדשנית ומקיפה

הגישה הטיפולית הייחודית מתחילה בטרום ניתוח. כאשר המטופל מקבל הסבר על הניתוח, נפגש עם הרופא, הפיזיותרפיסט, האחות והעו"ס, ונבנית עבורו תוכנית ניתוחית מדוייקת וממוחשבת.

ד״ר דבי מדגיש את חשיבות תיאום הציפיות טרם ניתוח החלפת מפרק. הניתוח מבוצע לרוב בהרדמה אזורית ומקומית בתוספת 'בלוק עצבי'.

בניתוח הרופאים נעזרים בתכשירים מפחיתי דימום, על מנת להקל על ההחלמה ומפחיתים את רמת הכאב.

פרופ' דבי מנתח במקצועיות ומיומנות. לאחר התאמה אישית של המשתל והגישה הניתוחית לכל מטופל. לאחר הניתוח. נמטופלים משתחררים תוך זמן קצר, לשיקום ביתי. תחת השגחה מלאה של פרופ' דבי וצוות המרפאה.

נשמח לעמוד לשירותכם ולענות לכל שאלה.

פרופסור רונן דבי, אורתופד מנתח
פרופסור רונן דבי, אורתופד מנתח

פרופ' דבי מנתח החלפות מפרקים, ניתוח החלפת מפרק ירך, החלפת ירך בגישה קדמית. החלפת מפרק ברך, החלפת ברך בגישה הקינמטית ובשיטה הרובוטית. לפרופ' דבי ניסיון מקצועי של אלפי ניתוחי החלפות מפרקים, בטכנולוגיות מתקדמות בהתאמה אישית. מומחה בינלאומי, מעביר כנסים, הדרכות וקורסים לרופאים וקולגות בארץ ובחו"ל. מקבל מטופלים במרפאות ברמת החייל-תל אביב, ובמרפאה בהרצליה. מנתח בבתי החולים הפרטיים: אסותא רמת החייל, אסותא ראשון לציון, הרצליה מדיקל סנטר, רפאל-עתידים. ובמסגרת בית החולים ברזילי. צוות המרפאה זמין לכל שאלה, שיהיה בהצלחה.

דילוג לתוכן