המלצות מטופלים

תודה רבה למטופלים המרגשים. מחמם את הלב לשתף, בהכרת התודה, המכתבים, התודות וההמלצות שזכיתי לקבל במהלך שנות עבודתי כמנתח החלפות מפרקים – החלפת מפרק ירך והחלפת מפרק ברך. שמח לשתף, בעוד המלצות מטופלים, ומכתבי תודה והערכה.

פרופ' דבי רונן, אורתופד מנתח. מסביר שאחוזי ההצלחה (תוצאות ניתוחי החלפות מפרק ירך, והחלפת מפרק ברך), מאוד גבוהים.

"מספיק לבוא לבקר אתכם למחרת הניתוח. לראות אתכם צועדים ומחייכים. זה גורם לי להגיד תודה רבה, על היותי חלק מזה. כל אחד ואחת מהמנותחים, הם חלק בלתי נפרד ממי שאני כיום. והקשר עימם נמשך שנים רבות.."

מחמם את הלב לקרוא ולשתף במלים החמות. צירפתי מדגם של מכתבי תודה והוקרה שזכיתי לקבל במהלך השנים.  לחוות דעת נוספות של כ1000 מנותחים – היכנסו כאן – לאתר חוות דעת על רופאים.

סיפורי מטפלים – המלצות מטופלים אחרי ניתוח החלפת מפרק 

מטופלים מספרים, כותבים ומרגשים, אחרי ניתוח החלפת מפרק.

גם לאחר שנים של ניתוחים – ניתוח להחלפת מפרק ירך, החלפת ירך בגישה קדמית, החלפת מפרק ברך, החלפת ברך קינמטית או החלפת ברך רובוטית.

כשאני מגיע לפגוש את המטופלים, או בביקורת במרפאה. מתרגש לראות את השינוי , שמחת החיים והכרת התודה.

כייף לשמוע ולקרוא את החוויות שלכם.

אחרי שהגעתם להחלטה על ניתוח החלפת מפרק ואתם יודעים שקיבלתם את ההחלטה הנכונה ביותר עבורכם. וכבר חוזרים לשגרת חיים ללא מגבלות וכאבים.

מנתח החלפת מפרק ירך. כמו גם  החלפת מפרק ברך. ניתוחים עם אחוזי הצלחה מעולים,שמקדמים שיפור משמעותי באיכות החיים.

ובכל זאת – אנחנו מדברים על ניתוחים. ואני ממליץ להגיע אליהם רק כשאתם בטוחים ומוכנים , נפשית ופיזית ולאחר שנכחנו שהטיפולים השמרניים לא מועילים.

אמנם הצלחת ההליך הניתוחי תלויה מאוד בי, בגישה הניתוחית, במיומנות ובמקצועיות שלי. אבל החלק שלכם לא קטן. משלב ההחלטה (המאוד משמעותית), תיאום הציפיות בינינו. וכמובן בשלב השיקום לאחר הניתוח, התרגול, הפיזיותרפיה והעשייה למען השיקום המלא וההנאה המלאה מהמפרק החדש ומאיכות החיים.

פרופסור רונן דבי, אורתופד מנתח
פרופסור רונן דבי, אורתופד מנתח

פרופ' דבי מנתח החלפות מפרקים, ניתוח החלפת מפרק ירך, החלפת ירך בגישה קדמית. החלפת מפרק ברך, החלפת ברך בגישה הקינמטית ובשיטה הרובוטית. לפרופ' דבי ניסיון מקצועי של אלפי ניתוחי החלפות מפרקים, בטכנולוגיות מתקדמות בהתאמה אישית. מומחה בינלאומי, מעביר כנסים, הדרכות וקורסים לרופאים וקולגות בארץ ובחו"ל. מקבל מטופלים במרפאות ברמת החייל-תל אביב, ובמרפאה בהרצליה. מנתח בבתי החולים הפרטיים: אסותא רמת החייל, אסותא ראשון לציון, הרצליה מדיקל סנטר, רפאל-עתידים. ובמסגרת בית החולים ברזילי. צוות המרפאה זמין לכל שאלה, שיהיה בהצלחה.

דילוג לתוכן