הטיפול הרב מקצועי לפני ואחרי ניתוח החלפת מפרק הירך

החלפת מפרק ירך | טיפול רב מקצועי . פרופ' רונן דבי, מומחה בינלאומי בהחלפות מפרקים, מסביר על הטיפול הרב מקצועי, התאמה אישית, ושיקום מהיר.

פרופ' רונן דבי, מסביר על הטפול הרב מקצועי לפני ואחרי ניתוח החלפת מפרק ירך. הניתוח הוא ניתוח יזום, שנועד להקל על כאב ועל פגיעה בטווח התנועה של המפרק. ולשפר את איכות חייכם.

לדבריו, חשוב לדאוג לטיפול מערכתי, שמתייחס לכל ההיבטים.

כל המידע על הטיפול הרב מקצועי, סביב ניתוח החלפת ירך.

הפרטים החשובים – טפול וניתוח החלפת מפרק ירך

פרופ' דבי ממליץ, לא למהר לניתוח בגלל ששמעתם מאחרים, או המליצו לכם. לבחון את המצב האישי שלכם, לבחון את הקשיים והסיבות בגללם אתם מעוניינים בניתוח. במידה ותחליטו שאכן הגיעה העת, קיראו את החומר בחוברת ובאתר. 

עיברו עם רופא המשפחה על העבר הרפואי. הכינו את עצמכם, הכנה רגשית. הכינו את הבית ואת המשפחה. במידת האפשר – התחילו פיזיוטרפיה, אפוסטרפיה ותזונה נכונה.

חשוב לעשות תיאום ציפיות טרם הניתוח. כל מה שצריך לדעת לפני הניתוח, שלבי ההכנה לניתוח והבדיקות הנדרשות טרם הניתוח. 

זה הזמן להתחיל  הכנה רגשית ולהכין גם את המשפחה. להתחיל פיזיותרפיה, אפוסטרפיה ולהקפיד על תזונה נכונה.

חשוב להבין את הטיפול בכאב אחרי ניתוח. לשם כך, בנה פרוטוקול טיפול ייחודי . 

כל ההיבטים סביב ניתוח החלפת ירך.

כדאי להכיר את הטכנולוגיות והחידושים בניתוחי החלפת ירך. את היתרונות של השיטה הקדמית, ואת משמעות השיטה הקינמטית .

פרופ' דבי מנתח ניתוחים בהתאמה אישית. ניתח אלפי ניתחי החלפות מפרקים. ממובילי הגישה הקידמית. מנתח בשיטה קדמית וקינמטית . הביא ארצה את שולחן הניתוחים הייעודי. וזכה לראות את המטופלים המרוצים, זמן קצר לאחר הניתוח. 

מאמין בשיקום ביתי והחלמה מהירה. ומתייחס גם לשינה, תזונה, והרגלים בריאים. כל אלה, במטרה להגיע לתוצאה הטובה ביותר. ולהביא אתכם, המטופלים לשיאים חדשים.

לאחר הניתוח הקפידו על נטילת הטיפול התרופתי. כמו גם על תזונה שיקומית ופיזיוטרפיה ותרגול. וכמובן – שימרו על קשר עם פרופ' דבי וצוות המרפאה. 

גישת השחרור המהיר לאחר ניתוח החלפת מפרק ירך .

 ההחלמה מניתוח החלפת ירך, בגישת השחרור המהיר והשיקום הביתי. 

פרופ' דבי וצוותו ממליצים על גישת השחרור המהיר והשיקום הביתי, לאחר ניתוח החלפת מפרק ירך.לאחר השיקום ניתן ואף רצוי לחזור לפעילות גופנית, ללא כאבים ומגבלות .אם כי, מומלץ להמנע מעומס חריג על המפרק, כמו קפיצה לגובה סנפלינג וכד'. אלא אם עשיתם זאת טרם הניתוח. בכל מקרה התייעצו עם פרופ' דבי.

פרופ’ דבי רונן – אורתופד מנתח, מומחה בניתוחי החלפות מפרקים, ניתח אלפי מפרקי ירכיים וברכיים. מומחה מוביל בתחום האורתופדיה והחלפות המפרקים בארץ. טיפל באלפי אנשים באופן שמרני או ניתוחי, בדגש על מקצועיות ואיכפתיות. במרפאת פרופ' דבי  תקבלו מידע לגבי ההכנה לניתוח, מהלך הניתוח, השיקום וההתנהלות לאחר הניתוח. פרופ' דבי וצוות המרפאה לשירותכם לכל שאלה.

פרופסור רונן דבי, אורתופד מנתח
פרופסור רונן דבי, אורתופד מנתח

פרופ' דבי מנתח החלפות מפרקים, ניתוח החלפת מפרק ירך, החלפת ירך בגישה קדמית. החלפת מפרק ברך, החלפת ברך בגישה הקינמטית ובשיטה הרובוטית. לפרופ' דבי ניסיון מקצועי של אלפי ניתוחי החלפות מפרקים, בטכנולוגיות מתקדמות בהתאמה אישית. מומחה בינלאומי, מעביר כנסים, הדרכות וקורסים לרופאים וקולגות בארץ ובחו"ל. מקבל מטופלים במרפאות ברמת החייל-תל אביב, ובמרפאה בהרצליה. מנתח בבתי החולים הפרטיים: אסותא רמת החייל, אסותא ראשון לציון, הרצליה מדיקל סנטר, רפאל-עתידים. ובמסגרת בית החולים ברזילי. צוות המרפאה זמין לכל שאלה, שיהיה בהצלחה.

דילוג לתוכן