ד"ר רונן דבי : קורס העשרה לכירורגיה של הברך

גם השנה, נערך קורס העשרה לכירורגיה של הברך. הקורס כלל ניתוח החלפת מפרק הברך במעגל סגור.

הוא מהווה חלק ממדיניות ההתקדמות הטכנולוגית והאקדמית של בית החולים ברזילי. ושל המחלקה האורטופדית בראשות פרופ' דבי. המחלקה מפיקה קורס לכירורגיה של הברך ולכירורגיה של הירך אחת לשנה.

קורס ההעשרה לכירורגיה של מפרק הברך, כלל  הדגמה של ניתוח החלפת מפרק ברך בגישה הקינמטית, במעגל סגור. ניתוח במעגל סגור, מאפשר לראות וללמוד את כל השלבים והטכניקות הניתוחיות בזמן אמת. את הניתוח  עשו ד"ר רונן דבי – מנהל המערך האורטופדי במרכז הרפואי ברזילי. בשיתוף עם ד"ר קורט ננה –אורטופד מנתח שהגיע מהולנד .

ניתוח עם שימוש בטכנולוגיה של התאמה אישית ממוחשבת. התאמה של שתלים אנטומים עפ"י מבנה הברך האישי של המטופל.ודיוק מירבי של מיקום השתלים בברך, בהתאם לשיטה הקינמטית.

במקביל נערכו הרצאות ודיונים מקצועיים, סדנאות מעשיות למתמחים בכירורגיה והכנה לבחינות השלב באורטופדיה.

זה אחד מקורסי העשרה מהטובים והאיכותיים ביותר בכל קני מידה. השתתפו בו כ-100 מומחים ומתמחים מכל רחבי הארץ, הגיעו אליו רוב מנהלי המחלקות ומנהלי היחידות להחלפות מפרקים בישראל.

בית החולים ברזילי הינו מוקד מצוינות בתחום החלפות מפרקים (הכולל החלפות מפרק ברך והחלפת מפרק ירך, גם בעזרת שולחן הניתוח המתקדם להחלפת ירך בגישה קדמית)

פרופ' רונן דבי, אורתופד מנתח, ניתח אלפי ניתוחי החלפות מפרקים..

מהמומחים המובילים בארץ,  וממובילי הגישה הקינמטית . מנתח ניתוחי החלפת מפרק ברך והחלפת מפרק ברך בגישה הקינמטית והרובוטית. וכן החלפת מפרק ירך, החלפת מפרק ירך בגישה קדמית. למידע ופרטים – צרו קשר עם צוות המרפאה.

פרופסור רונן דבי, אורתופד מנתח
פרופסור רונן דבי, אורתופד מנתח

פרופ' דבי מנתח החלפות מפרקים, ניתוח החלפת מפרק ירך, החלפת ירך בגישה קדמית. החלפת מפרק ברך, החלפת ברך בגישה הקינמטית ובשיטה הרובוטית. לפרופ' דבי ניסיון מקצועי של אלפי ניתוחי החלפות מפרקים, בטכנולוגיות מתקדמות בהתאמה אישית. מומחה בינלאומי, מעביר כנסים, הדרכות וקורסים לרופאים וקולגות בארץ ובחו"ל. מקבל מטופלים במרפאות ברמת החייל-תל אביב, ובמרפאה בהרצליה. מנתח בבתי החולים הפרטיים: אסותא רמת החייל, אסותא ראשון לציון, הרצליה מדיקל סנטר, רפאל-עתידים. ובמסגרת בית החולים ברזילי. צוות המרפאה זמין לכל שאלה, שיהיה בהצלחה.

דילוג לתוכן