גישה קדמית וקינמטית להחלפת ירך

החלפת מפרק הירך בגישה קדמית וקינמטית

החלפת מפרק הירך בגישה קדמית וקינמטית. פרופ' דבי מסביר על טכנולוגיות מתקדמות, התאמה אישית, דיוק ושיקום מהיר בניתוחי החלפת ירך.

ניתוח להחלפת מפרק ירך בגישה הקדמית צובר תאוצה בארץ ובעולם. פרופ' דבי מסביר שניתוח החלפת מפרק הירך הפך בשנים האחרונות לאחד מהניתוחים הפופולרים ביותר. מפרק הירך, הוא זה שמאפשר את התנועה של האגן והגפיים, לצדדים, סיבוב, קדימה ואחורה.

כאשר הסחוס נשחק ונהרס, וטיפול שמרני לא עזר. יתכן שהגיע הזמן לניתוח החלפת הירך. הניתוח נועד לעזור למטופל להיפטר מכאבים ומהגבלה בתנועה בעקבות שחיקת הסחוס.

ניתוח החלפת מפרק הירך מתבצע במטרה להחליף את המפרק הפגוע, בשתל מלאכותי. השתל מדמה את התנועה הטבעית של מפרק הירך, וכך מאפשר תפקוד ושיפור ביכולת התנועה ובכאב.

ניתוח בגישה קדמית וקינמטית

פרופ' דבי, ממובילי הגישה הקדמית DAA-Direct anterior approach, לניתוחי החלפת מפרק ירך. גישה בה, בה לא חותכים או מנתקים שרירים ולכן לא נגרם כל נזק לרקמות הרכות.

בזכות הבנה מדויקת של אנטומיית וביומכניקת המפרק, ושל השוני בין מטופלים. המיומנות, הנסיון והמקצועיות של פרופ' דבי – מאפשרים דיוק ניתוחי, שמשפר את תוצאות הניתוחים.

פרופ' דבי מסביר, שכשם שניתן לנתח החלפת מפרק ברך בגישה הקינמטית, אנטומית, בהתאמה אישית. הבנה טובה יותר של הקינמטיקה של מפרק הירך,  מאפשרים לנתח גם החלפת ירך, בגישה הקינמטית, בהתאמה אישית של מיקום המפרק. כלומר להתאים במדוייק, את  זווית המרכיב האגני לאנטומיה הטבעית של המנותח.

פרופ' דבי רונן, ממובילי הגישה בארץ, ניתח מאות מטופלים מרוצים בגישה קדמית. בעזרת מיטת הניתוחים הייחודית, שמאפשרת שיקוף ודיוק בניתוח. שיאפשרו למטופל, שיקום והחלמה מהירים.

בניתוח זה, משמרים את שרירי הירך, תהליך ההחלמה מהיר ועם פחות מגבלות גופניות. כלומר, תוך זמן קצר, תוכלו להתהלך ולהתחיל בשיקום.

פרופ' דבי מנתח בגישה קדמית על שולחן הניתוחים שמקל על שיקוף ומדידת פרק הירך. מזהה את האנטומיה האישית של המטופל. משייף את הרקמות השחוקות ומתאים את השתל האגני ואת שתל הירך בכיוונים מותאמים אישית, בהתאמה לבקרת מחשב או לצילומי הרנטגן.

החלפת מפרק ירך – הטיפול הרב מקצועי

ניתוח החלפת מפרק ירך הוא אחד הניתוחים המוצלחים בכירורגיה. אחוזי ההצלחה של ניתוח זה עומדים על למעלה מ-90 אחוזים. הניתוח מביא עימו יתרונות רבים: העלמת הכאב לגמרי, שיפור מהותי בטווח התנועה, היעלמות צליעה, שיפור ניכר בתפקוד.

צירפנו כאן עבורכם את כל המידע על הטיפול הרב מקצועי, סביב ניתוח החלפת ירך.

הטיפול הרב מקצועי סביב החלפת ירך
לחץ לקישורים בתמונה

הטיפול הרב מקצועי, מתייחס לכל ההיבטים סביב הניתוח. החל מתיאום ציפיות והכנה לניתוח: כל מה שצריך לדעת לפני הניתוח, שלבי ההכנה לניתוח והבדיקות הנדרשות טרם הניתוח. על ניתוח בהתאמה אישית, טכנולוגיות והתפתחויות בנוגע לניתוח החלפת מפרק ירך. והתאמת הניתוח לצרכיכם.

הבנה של הטיפול בכאב, התמודדות עם כאב לפני ואחרי ניתוח. ופרוטוקול הטיפול הייחודי של פרופ' דבי. חשוב גם לשים דגש על תזונה נכונה טרם ולאחר ניתוח החלפת מפרק. כמו גם – פיזיותרפיה, אפוסתרפיה קשר אישי עם פרופ' דבי וצוות המרפאה.

ככל ניתוח – גם ניתוח החלפת מפרק הירך, בגישה הקדמית ובהתאמה אישית. דורש בראש ובראשונה, מטופל שעבר הכנה טרום ניתוחית, מנתח מיומן. כמו גם טכניקות הדמיה, גישה ומשתלים מותאמים. שחרור מהיר ושיקום ביתי ואיכותי – מאפשרים החלמה מהירה מניתוח החלפת ירך, שיפור באיכות החיים ושביעות רצון רבה יותר של המטופלים.

אם בחרתם להינתח בשיטה זו כדאי שתבחרו באורתופד מומחה ובעל נסיון רב, כמו פרופ' דבי. פרופ' דבי וצוות המרפאה לשירותכם לכל שאלה.

פרופסור רונן דבי, אורתופד מנתח
פרופסור רונן דבי, אורתופד מנתח

פרופ' דבי מנתח החלפות מפרקים, ניתוח החלפת מפרק ירך, החלפת ירך בגישה קדמית. החלפת מפרק ברך, החלפת ברך בגישה הקינמטית ובשיטה הרובוטית. לפרופ' דבי ניסיון מקצועי של אלפי ניתוחי החלפות מפרקים, בטכנולוגיות מתקדמות בהתאמה אישית. מומחה בינלאומי, מעביר כנסים, הדרכות וקורסים לרופאים וקולגות בארץ ובחו"ל. מקבל מטופלים במרפאות ברמת החייל-תל אביב, ובמרפאה בהרצליה. מנתח בבתי החולים הפרטיים: אסותא רמת החייל, אסותא ראשון לציון, הרצליה מדיקל סנטר, רפאל-עתידים. ובמסגרת בית החולים ברזילי. צוות המרפאה זמין לכל שאלה, שיהיה בהצלחה.

דילוג לתוכן