טפסים ומסמכים

טפסים ומסמכים, ניתנים להורדה. סביב ניתוחי החלפות מפרקים.

ניתוח החלפת ברך, ניתוח החלפת ירך : טפסים  טרום ניתוח, הדרכה וטיפים. ביניהם:  טופס הסכמה לניתוח, למילוי פרטים אישיים וזימון לניתוח.  וכן שעות ותאריכים חשובים לפני ניתוח החלפת מפרק. 

מצורפות גם הבדיקות הנדרשות לפני ניתוח החלפת מפרק ירך או החלפת מפרק ברך . כמו גם ידע לגבי ההכנה לפני הניתוח, ביום האשפוז, לאחר הניתוח וכן המלצות לגבי תזונה, וחוברות תרגול.

בהמשך, גם טפסי תביעה וקישורים לחברות הביטוח.  איילון,  כלל, מגדל,  מנורה והפניקס. וכן קישורים לקופות חולים – קופת חולים כללית, מכבי שירותי בריאות, קופת חולים מאוחדת וקופת חולים לאומית.

החלפת מפרק ירך

טפסים לפני החלפת ירך

רשימת הבדיקות הנדרשות לפני החלפת מפרק ירך . חוברת מידע לגבי ההכנה לפני הניתוח.  עם פירוט – מה צפוי ביום האשפוז, מהו ניתוח החלפת מפרק הירך, מה התהליך מרגע ההחלטה על ניתוח החלפת מפרק. הנחיות לאחר הניתוח גם במחלקה. כולל הפחתת סיכון לקרישי דם, תרגילי נשימה ופיזיותרפיה . וכמובן על תרגול, שיקום וחזרה לפעילות. 

החלפת מפרק ברך

טפסים לפני החלפת ברך

רשימת הבדיקות הנדרשות לפני החלפת מפרק ברך . חוברת מידע לגבי ההכנה לפני הניתוח.  עם פירוט – מה צפוי ביום האשפוז, מהו ניתוח החלפת מפרק הברך, מה התהליך מרגע ההחלטה על ניתוח החלפת מפרק. הנחיות לאחר הניתוח גם במחלקה. כולל הפחתת סיכון לקרישי דם, תרגילי נשימה ופיזיותרפיה . וכמובן על תרגול, שיקום וחזרה לפעילות. 

 טיפול בכאב

על השיטה הייחודית להפחתת כאב, ועל הצורך לשלוט בכאב ולהפחית אותו. במטרה להשיג תוצאה תפקודית טובה,להתמיד בפיזיותרפיה ולחזור לתפקוד מהר וטוב יותר.

תביעה לחברות ביטוח, קופ"ח 

טפסי תביעה וקישורים לחברות הביטוח. פרופ' דבי כמו גם לקופת חולים כללית, לאומית, מאוחדת וכן – מכבי שירותי בריאות. כל מטופלי קופות החולים יכולים להגיע ליעוץ רפואי לגבי החלפת מפרק ברך וניתוח החלפת מפרק הירך. פרופ' דבי נותן ייעוץ, ניתוחים וטיפולים במשלים.

קישור לקופת חולים ולחברות ביטוח 

תרגול ומידע

קישור לחוברות ומידע לגבי ניתוחי החלפות מפרקים, הטיפול בכאב, חוברת עם תרגילי ברכיים. כמו גם חוברת הסבר על אוסטיאוארטריטיס – דלקת מפרקים ניוונית.

וחוברת הנחיות לטיפול באוסטיאוארטריטיס. בהתאם להמלצות איגודים רפואיים שונים, יחד עם העמותה לקידום הפיזיוטרפיה, והחברה הישראלית לרפואה מוסקולוסקלטלית. פרופ׳ רונן דבי היה בין חברי הועדה יוצרי החוברת.

תזונה, איכות חיים

טיפים על תזונה בריאה ומגוונת, מותאמת אישית. תזונה נכונה ושיקומית. כדי להגיע לניתוח בצורה האופטימלית, ולאפשר גם התאוששות מהירה יותר.

פרטים נוספים, מידע מלא ומענה לשאלות נוספות – במרפאה. 

פרופסור רונן דבי, אורתופד מנתח
פרופסור רונן דבי, אורתופד מנתח

פרופ' דבי מנתח החלפות מפרקים, ניתוח החלפת מפרק ירך, החלפת ירך בגישה קדמית. החלפת מפרק ברך, החלפת ברך בגישה הקינמטית ובשיטה הרובוטית. לפרופ' דבי ניסיון מקצועי של אלפי ניתוחי החלפות מפרקים, בטכנולוגיות מתקדמות בהתאמה אישית. מומחה בינלאומי, מעביר כנסים, הדרכות וקורסים לרופאים וקולגות בארץ ובחו"ל. מקבל מטופלים במרפאות ברמת החייל-תל אביב, ובמרפאה בהרצליה. מנתח בבתי החולים הפרטיים: אסותא רמת החייל, אסותא ראשון לציון, הרצליה מדיקל סנטר, רפאל-עתידים. ובמסגרת בית החולים ברזילי. צוות המרפאה זמין לכל שאלה, שיהיה בהצלחה.

דילוג לתוכן