פרס מצויינות למחלקה האורתופדית

פרס מצוינות למחלקה האורתופדית בבית החולים ברזיל, מהמחלקות המובילות בארץ. בראשה עומד מזה כעשור, ד״ר רונן דבי. מומחה בכירורגיה אורתופדית, מהמובילים בישראל בתחום החלפות מפרק ירך והחלפות מפרק ברך.

החזון של ד״ר דבי תמיד היה לתת למטופל את הטיפול האידאלי והמקיף ביותר. כמו גם לחנך אותופדים צעירים, סטאג׳רים, מתמחים ומומחים. לאנושיות, מקצועיות, מצויינות וחדשנות בטיפול בחולה. ובהתאם זכתה המחלקה במקום הראשון בתחרות הגמר השנתית, לצוותי שיפור מצויינות.

ד"ר רונן דבי, מומחה בכירורגיה של המפרקים – ברך וירך. נכח לדעת כי לשם שיפור ההתמחות הכירורגית של האורטופדים הצעירים, יש להתאים את תכנית הלימוד ל"דור הדיגיטלי". הוא ומחלקתו בנו כלים לשיפור המיומנות הכירורגית.

התוכנית הדיגיטלית מותאמת לתכנית ההתמחות וכוללת עדכון יומיומי, מעקב אישי על כל מתמחה ושיקוף הידע בכל תתי התחומים. התוכנית כוללת קישורים לספרות מקצועית ולמאגרי מידע , מבחנים שבועיים, נושאיים ותקופתיים.

תוכנית הכשרה כירורגית הכוללת תחקיר ניתוח, סימולציות, הטמעת מודלים שנלמדו מחיל האויר הישראלי, והקמת מערכת תדריך ותחקיר חדשנית ולמידה ארגונית. כמו כן יש התייחסות משמעותית ללמידה הארגונית ולבטיחות הטיפול ולמידה משגיאות אופייניות.

תוכנית הכשרת מתמחים

ד"ר דבי הפך את המערך האורטופדי , למרכז למידה של מתמחים. מתמחי המחלקה מגיעים להישגים במבחני השלב. והסקרים של משרד הבריאות, מראים שביעות רצון גבוהה.  וכמו שאומר ד״ר דבי- כשיש סטנדרט של מצויינות ורצון להגיע לטוב ביותר, השמיים הם הגבול.

ד"ר דבי וצוות המחלקה האורתופדית – זכה בפרס מצויינות, על פיתוח תוכנית הכשרת מתמחים. בתחרות הגמר על מצויינות ארגונית בשירות המדינה 2019.

ד״ר רונן דבי, אורתופד מומחה, מהמובילים בישראל בתחום החלפות מפרק ירך והחלפות מפרק ברך. הוביל את המחלקה האורתופדית של בית החולים ברזילי למצויינות וחדשנות, להבאת המטופל למרכז ולהכשרת מתמחים צעירים למקצועיות, חדשנות ומצויינות.

ממשיך לטפל ולנתח מטופלים הזקוקים להחלפות מפרקים ויחד עם זאת, לשקוד על חינוך הדור הבא של המומחים באורתופדיה בארץ.

בקישור הבא ניתן לראות את פועלו גם בשינוי החינוך וההכשרה בארץ. 

פרופ' דבי מקפיד להמשיך ולהוביל בניתוחי החלפות מפרקים: החלפת ירך והחלפת ברך. מקפיד להשתמש בטכנולוגיה מתקדמת בהתאמה אישית. בתשובה לשאלות מטופלים רבים, לדבריו: לפני הכל עלינו, כאנשים וכמנתחים, להכיר באופן אישי כל מטופל על צרכיו הייחודיים. להתאים לכל מטופל פתרון מותאם אישית , הנכון ביותר עבורו.

פרופסור רונן דבי, אורתופד מנתח
פרופסור רונן דבי, אורתופד מנתח

פרופ' דבי מנתח החלפות מפרקים, ניתוח החלפת מפרק ירך, החלפת ירך בגישה קדמית. החלפת מפרק ברך, החלפת ברך בגישה הקינמטית ובשיטה הרובוטית. לפרופ' דבי ניסיון מקצועי של אלפי ניתוחי החלפות מפרקים, בטכנולוגיות מתקדמות בהתאמה אישית. מומחה בינלאומי, מעביר כנסים, הדרכות וקורסים לרופאים וקולגות בארץ ובחו"ל. מקבל מטופלים במרפאות ברמת החייל-תל אביב, ובמרפאה בהרצליה. מנתח בבתי החולים הפרטיים: אסותא רמת החייל, אסותא ראשון לציון, הרצליה מדיקל סנטר, רפאל-עתידים. ובמסגרת בית החולים ברזילי. צוות המרפאה זמין לכל שאלה, שיהיה בהצלחה.

דילוג לתוכן