קורס העשרה לכירורגיה של מפרק הירך – בהנחיית ד"ר רונן דבי

קורס העשרה – החלפת מפרק ירך.

כחלק מפועלו של פרופ' דבי, בחינוך הדור הבא של האורתופדים בישראל. פרופ' דבי מעביר מדי שנה לפחות קורס אחד. בנושא החלפת מפרק ירך או ברך. ובטיפול הרב מערכתי באוסטיאוארטריטיס.

קורסים באורתופדיה והחלפות מפרקים, מיועדים למתמחים ומומחים העוסקים או מתעתדים לעסוק בתחום. כמו גם למתמחים העומדים לפני בחינות שלב ב'.
פרופ' דבי, מומחה מוביל בהחלפות מפרקים. ניתוחי החלפת ירך ו- החלפת ברך.

קורס העשרה לכירוגיה של מפרק הירך

בקורסים, על היבטים שונים של ניתוחי החלפת מפרק ירך.
בסיום הכנס, ד"ר דבי, הדגים ניתוח של החלפת מפרק ירך בגישה קדמית וקינמטית. גישה המתאימה את זווית המפרק המלאכותי לאנטומיה הטבעית של המטופל. תוך התאמת זווית המרכיב האגני של המשתל לאנטומיה הטבעית של המטופל.

מדגם מהכנסים שפרופ' דבי הפיק ללימודי החלפות מפרקים.

פרופ' דבי מזמין אורחים מובילי דעת מהארץ והעולם. למען שיפור הידע באורתופדיה והחלפות מפרקים. כמו גם לשיפור תכנית ההתמחות, עם דגש על דרכים להקניית ידע ומיומנות.

מכשיר מתמחים רבים באורתופדיה. מעביר קורסים והכשרות למומחים ולאורתופדים. מקפיד ללמוד, ללמד ולשאוף להשתפר. להתקדם בחידושים ובעדכונים באורתופדיה. בניתוחים בהתאמה אישית, מקצועיות, מיומנות, שיפור קצב ההחלמה, שיקום מהיר והפחתה ברמת הכאב.

פרופסור רונן דבי, אורתופד מנתח
פרופסור רונן דבי, אורתופד מנתח

פרופ' דבי מנתח החלפות מפרקים, ניתוח החלפת מפרק ירך, החלפת ירך בגישה קדמית. החלפת מפרק ברך, החלפת ברך בגישה הקינמטית ובשיטה הרובוטית. לפרופ' דבי ניסיון מקצועי של אלפי ניתוחי החלפות מפרקים, בטכנולוגיות מתקדמות בהתאמה אישית. מומחה בינלאומי, מעביר כנסים, הדרכות וקורסים לרופאים וקולגות בארץ ובחו"ל. מקבל מטופלים במרפאות ברמת החייל-תל אביב, ובמרפאה בהרצליה. מנתח בבתי החולים הפרטיים: אסותא רמת החייל, אסותא ראשון לציון, הרצליה מדיקל סנטר, רפאל-עתידים. ובמסגרת בית החולים ברזילי. צוות המרפאה זמין לכל שאלה, שיהיה בהצלחה.

דילוג לתוכן