שירותי בריאות כללית – פרופ' רונן דבי

שירותי בריאות כללית | פרופ' רונן דבי, מנתח בהסדר עם קופת חולים כללית . לניתוחי החלפת ברך TKR , וניתוחי החלפת ירך THR.

פרופ' רונן דבי – אורתופד מנתח.  מומחה בינלאומי בניתוחי החלפות מפרקים. רופא יועץ ברשת הרופאים של כללית מושלם. אם אתם זקוקים לייעוץ או ניתוח. אתם מוזמנים למרפאה בהרצליה או בת"א.

פרופ' דבי עובד עם כל קופות החולים.

מנתח בהסכם עם כללית מושלם. ניתוחי החלפת מפרק ירך, החלפת ירך בגישה קדמית, וניתוחי החלפת מפרק ברך והחלפת ברך קינמטית.

ההחזרים שניתן לקבל על הביקור או הייעוץ, הם בהתאם לתקנון הקופה. בעקרון, כל מטופלי קופות החולים יכולים להגיע ליעוץ רפואי לגבי החלפת מפרק ברך וניתוח החלפת מפרק הירך. עם השתתפות עצמית.

חברי קופת חולים כללית (מושלם). משלמים בעת הביקור במרפאה רק את ההשתתפות העצמית. הכל, בהתאם לזכאות. ובהתאם לתוכנית שלכם בקופת החולים. כיון שלפרופ' דבי יש הסדר עם קופת החולים.

אתם זכאים ל-3 ייעוצים עם מומחה, בכל שנה קלנדרית .

בנוסף לזה, מטופלים עם פוליסת ביטוח פרטית, יכולים לבדוק זכאות להחזר מהביטוח. וזאת, בהתאם לסוג הפוליסה, וכן, לפי הכיסויים הכלולים בה.  

אורתופד מנתח – קופת חולים כללית

אורתופד ברכים, מומחה מוביל בארץ בניתוחי החלפות מפרקים. מנתח ניתוחי החלפת מפרק הברך (TKR), וניתוחי החלפת מפרק הירך (THR). 

ממובילי הגישה הקינמטית בארץ. מנתח החלפות ברכיים בשיטה שמשמרת את הרקמה הרכה. וכך מאפשרת גם החלמה מואצת.

פרופ' דבי הוא גם מומחה ירכיים. ושוב, ממובילי הגישה הקדמית בארץ. הביא לארץ את שולחן הניתוחים שמאפשר החלפת ירך תוך שיקוף ודיוק מירביים. מנתח החלפת מפרק ירך, בגישה קדמית, ללא חיתוך שרירים.

עובד כמנתח בהסדר עם קופת חולים כללית. ידוע ומוכר בשל יכולותיו האישיות והמקצועיות. בהבנתו את המטופל וצרכיו. בתהליך ההכנה לניתוח, רק בעת הצורך. כמו גם בנתוחים בגישות מתקדמות, המשמרות את הרקמה הרכה.

למרות שהוא לא ממהר לנתח, ומאפשר לכל מטופל להגיע להחלטה על הניתוח, רק במידה ובאמת יש בה צורך. ניתח אלפי ניתוחי החלפות מפרקים. מוכר ומומלץ כרופא שמטפל באכפתיות, מסירות, מיומנות ומקצועיות.

מקבל מטופלים במרפאות ברמת החייל והרצליה. מנתח ניתוח ירך וניתוח ברך, בגישות מתקדמות ומותאמות אישית. 

מנותחי כללית מנותחים בהסכם, בבי"ח הרצליה מדיקל סנטר -הרצליה פרופ' דבי וצוות המרפאה לשירותכם לכל שאלה.

פרופסור רונן דבי, אורתופד מנתח
פרופסור רונן דבי, אורתופד מנתח

פרופ' דבי מנתח החלפות מפרקים, ניתוח החלפת מפרק ירך, החלפת ירך בגישה קדמית. החלפת מפרק ברך, החלפת ברך בגישה הקינמטית ובשיטה הרובוטית. לפרופ' דבי ניסיון מקצועי של אלפי ניתוחי החלפות מפרקים, בטכנולוגיות מתקדמות בהתאמה אישית. מומחה בינלאומי, מעביר כנסים, הדרכות וקורסים לרופאים וקולגות בארץ ובחו"ל. מקבל מטופלים במרפאות ברמת החייל-תל אביב, ובמרפאה בהרצליה. מנתח בבתי החולים הפרטיים: אסותא רמת החייל, אסותא ראשון לציון, הרצליה מדיקל סנטר, רפאל-עתידים. ובמסגרת בית החולים ברזילי. צוות המרפאה זמין לכל שאלה, שיהיה בהצלחה.

דילוג לתוכן