אורתופד מנתח – קופת חולים, חברת ביטוח

פרופ' דבי, אורתופד מנתח בהסכם עם קופת חולים ועם חברת ביטוח.

פרופ' דבי, אורתופד מנתח בהסכם, עם קופת חולים ועם חברת ביטוח. משתף בטפסי תביעה,ובקישור לכל קופות החולים. קופת חולים כללית, לאומית, מאוחדת ומכבי, להן הוא מייעץ.

כל מטופלי קופות החולים יכולים להגיע אל פרופ' דבי, ליעוץ רפואי של אורתופד מנתח. פרופ' דבי נותן ייעוץ, עוזר בהחלטה לגבי הצורך בניתוח. ואם אכן הגיע הזמן לניתוח. פרופ' דבי, הוא אורתופד מומחה בינלאומי. שמנתח גם ניתוח החלפת מפרק הברך, בגישות מתקדמות: החלפת ברך קינמטית או רובוטית. וגם ניתוח החלפת מפרק ירך, החלפת ירך בגישה קדמית.

פרופ' דבי עובד עם כל קופת חולים, נותן ייעוץ, וטיפולים דרך המשלים. ומנתח בהסכם עם כל קופות החולים. בלחיצה על הלוגו, תוכלו להכנס לקישורים לכל חברת ביטוח, איתה הוא עובד.

פרופ' דבי רונן. אורתופד מנתח מומלץ, בהסדר עם  קופת חולים לאומית
לאומית – קופ"ח לאומית

לקוחות קופת חולים, זכאים להשתתפות בעלות של ניתוחים פרטיים. כאלה ש הנכללים ברשימת הניתוחים בהסכם של הקופה. הניתוח מתבצע על ידי רופא מנתח שבהסכם, בהשתתפות עצמית, בהתאם לרובד הביטוחי של הלקוח . ההשתתפות כוללת את כל מרכיבי הניתוח: תשלום לבית החולים, תשלום למנתח, תשלום על המשתל ועוד.

פרופ' דבי עובד עם חברות הביטוח. לנוחיותכם, טפסי תביעה של ביטוחים.

חידושים בניתחי החלפות מפרקים

פרופ' דבי, מומחה בכירורגיה אורתופדית עם התמחות בניתוחי החלפות מפרקים. מפורסם ביכולותיו המקצועיות, בטיפול האישי, בניתוח המותאם בהתאמה אישית לכל מטופל.

מנתח ניתוח החלפת מפרק ירך, בדגש על החלפת ירך בגישה קדמית. עם שימוש בשולחן הניתוחים הייעודי. וגם החלפת מפרק ברך, החלפת ברך בשיטה קינמטית, בשיטה רובוטית, ועם משתל אנטומי. מנתח ניתוחים , בשילוב טכנולוגיות מתקדמות, ללא חיתוך שרירים וללא פגיעה ברקמה הרכה.

פרופסור דבי, משלב מחקר ואקדמיה, עם טיפול יומיומי במרפאה ובחדר הניתוח. מקפיד לעבוד בשיתוף עם צוות מסור. ידוע ברמת האבחון, האנושיות והיחס האישי למטופלים.  כמו גם בניתוחים, עם מיומנות ומקצועיות ברמה הגבוהה ביותר.

אורתופד מנתח עתיר ידע, רקע ונסיון

פרופ' דבי ידוע באישיותו הנעימה, הבוטחת והמרגיעה, כמו גם במיומנות הגבוהה שלו בניתוחים. בהתמודדות מוצלחת עם דגלים אדומים, ובמחויבותו הבלתי מתפשרת לטיפול ולשיקום כל מטופל. משתמש תמיד בגישה המותאמת אישית לכל מטופל, ובציוד ברמה הגבוהה ביותר. ניתח אלפי ניתוחי החלפת מפרק ירך והחלפת מפרק ברך, במקצועיות רבה. עם אחוזי הצלחה גבוהים ביותר.

המטופלים הרבים שמגיעים אליו, מגיעים בהמלצות חבר, פיזיותרפיסט או רופא. ניתן לקרוא ולהתרשם ממאות חוות דעת הדעת, באתרי ההמלצות, לקרוא מכתבי מטופלים, לצפות בסרטונים. להתרשם מכך שהוא נבחר מדי שנה כאחד הרופאים הטובים בישראל . ולהגיע להחלטה.

צוות המרפאה זמין לעזור ולענות לכם לכל שאלה.

פרופסור רונן דבי, אורתופד מנתח
פרופסור רונן דבי, אורתופד מנתח

פרופ' דבי מנתח החלפות מפרקים, ניתוח החלפת מפרק ירך, החלפת ירך בגישה קדמית. החלפת מפרק ברך, החלפת ברך בגישה הקינמטית ובשיטה הרובוטית. לפרופ' דבי ניסיון מקצועי של אלפי ניתוחי החלפות מפרקים, בטכנולוגיות מתקדמות בהתאמה אישית. מומחה בינלאומי, מעביר כנסים, הדרכות וקורסים לרופאים וקולגות בארץ ובחו"ל. מקבל מטופלים במרפאות ברמת החייל-תל אביב, ובמרפאה בהרצליה. מנתח בבתי החולים הפרטיים: אסותא רמת החייל, אסותא ראשון לציון, הרצליה מדיקל סנטר, רפאל-עתידים. ובמסגרת בית החולים ברזילי. צוות המרפאה זמין לכל שאלה, שיהיה בהצלחה.

דילוג לתוכן