החלמה אחרי ניתוח אורתופדי להחלפת מפרק ירך

אפשר למנוע כאבים, להשתקם ולהחלים, לאחר ניתוח החלפת מפרק ירך בגיל השלישי.

השיטות החדשות בתחום ניתוחי החלפות מפרקי הירך. ניתוח להחלפת מפרק הירך בגישה הקדמית, שימור השרירים המייצבים, דיוק במיקום המשתל. כל אלה מאפשרים החלמה מהירה ושיפור של טווחי התנועה והיציבות של המפרק.

בגישה קדמית (Direct Anterior Approach) יש פחות טראומה לגוף, מעטפת השרירים של המפרק נשמרת, המפרק שהוחלף יציב יותר ואין צורך בהגבלות המוכרות מניתוח החלפת ירך בשיטות המסורתיות (כמו ובה הכסא, שיכול רגליים, כרית בין הרגליים וכו’).

כיון שכך, השחרור מהיר יותר, יש פחות סיכון לסיבוכים. בסיום הניתוח – אין הגבלות בתנועה. אפשר להתחיל בקימה להליכה או ישיבה כבר ביום הניתוח. ותקופת השיקום וההחלמה קצרה ומהירה.

ניתוח אורתופדי להחלפת מרפק ירך הינו ניתוח פופולרי במיוחד, בעיקר בקרב האוכלוסיה המבוגרת. כי מפרק הירך הינו אחד מהמפרקים המרכזים והגדולים בגוף האדם.

פרופ' דבי דוגל בשיטת השחרור המהיר – ליחצו על התמונה – לקישורים והסברים.

גישת השחרור המהיר אחרי ניתוח החלפת מפרק ירך- שיקום מהיר
השחרור המהיר אחרי החלפת ירך

מטופלים מספרים: החלמה מניתוח החלפת מפרק ירך

מטופלים מספרים אחרי ניתוח החפת מפרק:

"לכבוד יום השנה הראשונה להחלפת הירך, השתתפתי במירוץ הלילה בת"א וסיימתי 10ק"מ, היה כייף. תודה לך על הניתוח המדהים. רותי ויינשטיין"

"דרישת שלום מרומא אחרי טיפוס 530 מדרגות לתקרת הותיקן ללא קושי, כנראה עשית משהו טוב"

"רציתי להודות לך שעזרת לי להגשים חלום רב שנים. ולכבוד יום הולדת שנה למפרק החדש, זכיתי לטייל את טרק סובב אנאפורנה בנפאל. הכולל העפלה לפאס בגובה 5416 מ' עם כל המשפחה. תודה ענקית" .

לסרטונים נוספים של מטופלים מספרים היכנסו לפלייליסט – החלפת מפרק ירך ע"י פרופ' דבי .

לדבריו, המטרה העיקרית של הניתוח היא להפחית את הכאב ממנו סובל המטופל. לשפר את טווח התנועה במפרק הירך, ובכך גם לשפר את איכות החיים. למעלה מתשעים אחוזים מהמנותחים מדווחים, כי הם חווים הקלה משמעותית בכאב, באופן כמעט מידי. כמו גם – שיפור בתנועה ובניידות. ולצד זה עלייה ניכרת באיכות החיים.

פרופ'  דבי דוגל ביחס אישי, שיתוף מלא של המטופלים בקבלת החלטות. כמו גם מקצועיות ושימוש בגישות ובטכנולוגיות המתקדמות. כל אלה, בהתאמה אישית לכל מטופל. במטרה להביא אותו לתוצאות הטובות ביותר. מקבל מטופלים במרפאות ברמת החייל-תל אביב, ובהרצליה. צוות המרפאה זמין לכל שאלה, שיהיה בהצלחה.

פרופסור רונן דבי, אורתופד מנתח
פרופסור רונן דבי, אורתופד מנתח

פרופ' דבי מנתח החלפות מפרקים, ניתוח החלפת מפרק ירך, החלפת ירך בגישה קדמית. החלפת מפרק ברך, החלפת ברך בגישה הקינמטית ובשיטה הרובוטית. לפרופ' דבי ניסיון מקצועי של אלפי ניתוחי החלפות מפרקים, בטכנולוגיות מתקדמות בהתאמה אישית. מומחה בינלאומי, מעביר כנסים, הדרכות וקורסים לרופאים וקולגות בארץ ובחו"ל. מקבל מטופלים במרפאות ברמת החייל-תל אביב, ובמרפאה בהרצליה. מנתח בבתי החולים הפרטיים: אסותא רמת החייל, אסותא ראשון לציון, הרצליה מדיקל סנטר, רפאל-עתידים. ובמסגרת בית החולים ברזילי. צוות המרפאה זמין לכל שאלה, שיהיה בהצלחה.

דילוג לתוכן