הרופאים הטובים בישראל | פורבס 2018

מי הם הרופאים הטובים בישראל?

הרופאים הטובים בישראל | פורבס . פרופסור רונן דבי – אורתופד מנתח. מומחה בינלאומי בהחלפות מפרקים. הוא אחד הרופאים המומלצים.

מגזין "פורבס ישראל" הוציא גליון המוקדש לתחום הרפואה, ובו דירוג הרופאים הטובים 2018.

"לאחר תחקיר מעמיק וסקירה מקיפה, של אלפי רופאים ממגוון תחומים. משיק מגזין פורבס את רשימת הרופאים השנתית שחייבת להיות בכל בית בישראל. הרופאים שהרופאים בוחרים".

לדבריהם, דירוג הרופאים הטובים בישראל, דורש איסוף כמות גדולה של נתונים. וכן עיבוד וניתוח שלהם באמצעות מתודולוגיה חזקה. יכולת להתעלם מלחצים ומאינטרסים חיצוניים. וכל זאת, על מנת ליצור את הרשימה האובייקטיבית והשקופה ביותר בישראל.

ד"ר דבי , מהרופאים הטובים בישראל, בתחום האורתופדיה: כירורגיה של המפרקים – ברך וירך .

הרופאים הטובים בישראל 2018

בשנים האחרונות, זכה ד״ר דבי, גם  כמנהל מצטיין של בית החולים. זכה בתעודת הצטיינות מטעם נציבות שירות המדינה. כמו כן, ד״ר דבי ומחלקתו זכו בתחרות השנתית של משרד הבריאות. תחרות לצוותי שיפור ומצויינות אירגונית. על שכלול תכנית התמחות כירורגית.

המחלקה האורתופדית של בית החולים ברזילי. בראשות ד״ר רונן דבי, היא מהמחלקות המובילות בארץ בניתוחי החלפות מפרקים.בהכשרה כירורגית ובמצוינות ארגונית. המחלקה האורתופדית  דוגלת במצויינות וחדשנות. בהבאת המטופל למרכז, ובהכשרת מתמחים צעירים למקצועיות, חדשנות ומצויינות.

פרופסור רונן דבי, אורתופד מנתח
פרופסור רונן דבי, אורתופד מנתח

פרופ' דבי מנתח החלפות מפרקים, ניתוח החלפת מפרק ירך, החלפת ירך בגישה קדמית. החלפת מפרק ברך, החלפת ברך בגישה הקינמטית ובשיטה הרובוטית. לפרופ' דבי ניסיון מקצועי של אלפי ניתוחי החלפות מפרקים, בטכנולוגיות מתקדמות בהתאמה אישית. מומחה בינלאומי, מעביר כנסים, הדרכות וקורסים לרופאים וקולגות בארץ ובחו"ל. מקבל מטופלים במרפאות ברמת החייל-תל אביב, ובמרפאה בהרצליה. מנתח בבתי החולים הפרטיים: אסותא רמת החייל, אסותא ראשון לציון, הרצליה מדיקל סנטר, רפאל-עתידים. ובמסגרת בית החולים ברזילי. צוות המרפאה זמין לכל שאלה, שיהיה בהצלחה.

דילוג לתוכן