החלמה לאחר ניתוח החלפת מפרק ברך

החלמה לאחר ניתוח החלפת מפרק ברך

החלמה לאחר ניתוח החלפת מפרק ברך, המלצה של יצחק שחזר מטרק באיסלנד. פרופ' דבי רונן, מומחה ברכיים, משתף בשיקום המהיר, לאחר החלפת ברך קינמטית.

יצחק, עבר  ניתוח החלפת מפרק  ברך. ושלח אלינו תמונות מהטרק באיסלנד, 7 חודשים לאחר הניתוח.  

אין ספק שלחזור ולהינות שוב מאיכות חיים, זו המטרה. הסרטון מדגים החלמה לאחר ניתוח החלפת מפרק ברך. החלפת המפרק בגישה הקינמטית, היא בהתאמה אישית. שיטה המאפשרת זמן התאוששות קצר יותר וחזרה מהירה יותר לפעילות.

לאחר ניתוח החלפת מפרק ברך בשיטה הקינמטית, המטופלים מתחילים את הליך השיקום והתנועה כבר ביום הניתוח ותוך יום-יומיים רב המטופלים חוזרים לביתם לשיקום ביתי, והחלמה מואצת.

חשוב לבחור מנתח מיומן ובעל ניסיון בניתוח בו אתם מעוניינים.

פרופ' דבי – אורתופד מומחה ברכיים

פרופ' דבי, אורטופד מומחה להחלפות מפרקים, מומחה בינלאומי בניתוחי החלפות מפרקים. טיפל באלפי אנשים באופן שמרני או ניתוחי, בדגש על מקצועיות ואיכפתיות.

פרופ' דבי מסביר כי ההחלטה לגבי ניתוח החלפת מפרק ברך, היא אך ורק שלכם. ואין סיבה להאיץ בכם. ברגע שיש צורך אמיתי בניתוח, ואתם מרגישים שהגיע הזמן . ומוכנים לניתוח פיזית ונפשית. הסיכוי לשיקום והחלמה מואצת, רב ביותר.

הצלחת הניתוח תלויה בגורמים רבים וביניהם – רמת הפעילות וטווחי התנועה של הברך טרם הניתוח. כמו גם מיומנות המנתח,גישה הניתוחית, סוג המשתל ומידת שיתוף הפעולה של המטופל  בתהליך השיקום.

מעל 90% מהמטופלים שעברו ניתוח החלפת מפרק הברך מדווחים על הקלה משמעותית בכאב, שיפור בטווחי התנועה, בניידות ובאיכות החיים.

מטופלים שנותחו בשיטה הקינמטית, בהתאמה אישית, מדווחים על תחושה של ברך טבעית יותר. פרופ' דבי ממובילי השיטה הקינמטית בארץ. מנתח בשיטה קינמטית עם משתלים אנטומים. ובמידה ומתאים גם בשיטה רובוטית. יום-יומיים לאחר הניתוח המטופלם משתחררים לביתם. ובמהלך השיקום, מתרגלים שוב את המפרק, את טווחי ההליכה ותבנית ההליכה התקינה.

לאחר שיקום קצר יחסית, והחלמה מואצת. המטופל יכול לשוב לצעוד, לשחות, לרכב על אופניים ועוד. 

הודות לכישוריו ולמומחיותו, המטופלים של פרופ' דבי מדווחים על הקלה בכאב, תפקוד גבוה וחזרה מהירה לאיכות החיים.

אם אתם חשים שהגיע הזמן לניתוח החלפת מפרק ברך. מעונינים בניתוח החלפת מפרק ברך בשיטה הקינמטית. צרו קשר עם פרופ' דבי וצוות המרפאה. צוות המרפאה זמין לכל שאלה, שיהיה בהצלחה.

פרופסור רונן דבי, אורתופד מנתח
פרופסור רונן דבי, אורתופד מנתח

פרופ' דבי מנתח החלפות מפרקים, ניתוח החלפת מפרק ירך, החלפת ירך בגישה קדמית. החלפת מפרק ברך, החלפת ברך בגישה הקינמטית ובשיטה הרובוטית. לפרופ' דבי ניסיון מקצועי של אלפי ניתוחי החלפות מפרקים, בטכנולוגיות מתקדמות בהתאמה אישית. מומחה בינלאומי, מעביר כנסים, הדרכות וקורסים לרופאים וקולגות בארץ ובחו"ל. מקבל מטופלים במרפאות ברמת החייל-תל אביב, ובמרפאה בהרצליה. מנתח בבתי החולים הפרטיים: אסותא רמת החייל, אסותא ראשון לציון, הרצליה מדיקל סנטר, רפאל-עתידים. ובמסגרת בית החולים ברזילי. צוות המרפאה זמין לכל שאלה, שיהיה בהצלחה.

דילוג לתוכן