המערך האורתופדי בברזילי במקום הראשון

הטובים לאורתופדיה | כתבה על המערך האורתופדי, בניהול פרופ' דבי.

הטובים לאורתופדיה | כתבה על המערך האורתופדי. המערך שזכה במקום ראשון, בתחרות הגמר השנתית של נציבות שירות המדינה, לצוותי שיפור ומצוינות ארגונית.  זכינו על תוכנית החינוך ושכלול תכנית ההתמחות הכירורגית.

החזון של פרופ' רונן דבי מנהל המערך האורתופדי : מצוינות בטיפול, יחד עם קשר חזק עם הקהילה והפריפריה. חינוך ולימוד אורתופדיה, ושינוי ההתמחות בישראל.

פרופ' דבי החל בשינוי במערך האורתופדי בברזילי. נקודת המוצא שלו הייתה להעתיק את המודל בו חיל האוויר הישראלי מכשיר את דור טייסי העתיד.  

כשם שמתחקרים כל דקה בטיסה. נותנים משוב, לומדים היכן לשפר. מבינים את החוזקות והחולשות ופועלים לשיפור הכח האוירי.

כך גם פרופ' דבי, משתדל ללמד את דור האורתופדים החדש. לתחקר כל טיפול וניתוח. לתת משוב,  לדעת לתת ולקבל ביקורת. במטרה לצמוח, להשתפר, ולשבח את  תוכנית ההתמחות.

וכתוצאה מכך – לשפר את יכולות הניתוח, המקצועיות, המיומנות הניתוחית והיחסים הבין אישיים בתוך הצוות ובין הצוות לקהילה.

לחץ לכתבה.

הטובים לאורתופדיה | כתבה - ד״ר דבי וצוות ברזילי - מקום ראשון בתחרות הגמר
ד״ר דבי וצוות המחלקה האורתופדית – מקום ראשון בתחרות על מצויינות ארגונית 2019

לצפיה בסרטונים לחץ:

הטובים לאורתופדיה | החלפת ירך בגישה קדמית
הטובים לאורתופדיה | שיקום מהיר
הטובים לאורתופדיה | החלפת ברך קינמטית ורובוטית

פרופ'  דבי מקבל מטופלים במרפאות ברמת החייל-תל אביב, ובהרצליה. 
מנתח החלפות מפרקים: ניתוח החלפת מפרק ירך, החלפת ירך בגישה קדמית. החלפת מפרק ברך, החלפת ברך בגישה הקינמטית והרובוטית. צוות המרפאה זמין לכל שאלה, שיהיה בהצלחה.

פרופסור רונן דבי, אורתופד מנתח
פרופסור רונן דבי, אורתופד מנתח

פרופ' דבי מנתח החלפות מפרקים, ניתוח החלפת מפרק ירך, החלפת ירך בגישה קדמית. החלפת מפרק ברך, החלפת ברך בגישה הקינמטית ובשיטה הרובוטית. לפרופ' דבי ניסיון מקצועי של אלפי ניתוחי החלפות מפרקים, בטכנולוגיות מתקדמות בהתאמה אישית. מומחה בינלאומי, מעביר כנסים, הדרכות וקורסים לרופאים וקולגות בארץ ובחו"ל. מקבל מטופלים במרפאות ברמת החייל-תל אביב, ובמרפאה בהרצליה. מנתח בבתי החולים הפרטיים: אסותא רמת החייל, אסותא ראשון לציון, הרצליה מדיקל סנטר, רפאל-עתידים. ובמסגרת בית החולים ברזילי. צוות המרפאה זמין לכל שאלה, שיהיה בהצלחה.

דילוג לתוכן