פרופ' דבי – החלפות מפרקים | חינוך רפואי

פרופ' דבי – מומחה בינלאומי בתחום החלפות מפרקים , ומשקיע את מרצו גם בתחום של חינוך רפאי. במטרה לגדל דור חדש ומצטיין של אורתופדים.

פרופ' רונן דבי- מנהל המערך האורטופדי בברזילי. לדבריו , הגיע לבי"ח ברזילי עם אג'נדה ברורה. "לגדל פה דור חדש של רופאים, שמטרתם מצויינות באורטופדיה".

הרופאים עוברים תוכנית הכשרה מקבילה לתוכנית האמריקאית. בהתאם המתמחים שנשלחו לבחינות שלב, מגיעים למקומות הראשונים בבחינות הארציות. המחלקה פועלת כך שמטרת העל שלה, בריאות ושיפור איכות חיי מטופליה.  והאורתופדים במחלקה הם דור חדש ומצטיין של  אורטופדים. מצטיינים באהבת האדם, אכפתיות, מיומנות ומקצועיות.

חינוך רפואי – מי המומחה שאנו שואפים שיטפל בנו, בסוף ההתמחות?

פרופ' דבי, אחד המומחים הבולטים באורתופדיה וניתוחי החלפות מפרקים. כמו גם בחינוך רפואי של הדור הבא של הרופאים בישראל.  עוסק בשאלה שאמורה להעסיק את כולנו: "מי המומחה שאנו שואפים שיהיה זה שיטפל בנו, בסוף ההתמחות?"

לדבריו, כששואלים שאלה כזו, היא מייצרת חזון של רופא. שממנו ניתן לפרק ולפרוט מחדש את מרכיבי ההכשרה.כמחנך ומוביל חינוך רפואי, במערך האורתופדי בבי"ח ברזילי. פרופ' דבי מאמין בהתמחות מבוססת מיומנויות.

כל רופא אורטופד, עובר הכשרה משמעותית שכוללת: לימודי רפואה, ואחריהם עוד 4 שנים של התמחות בתחום האורתופדיה. גם בתחום זה יש תתי התמחות כמו התמחות בגב, כף יד, קרסול, טראומה, רפואת ספורט, או החלפות מפרקים. בתחילת דרכו, פרופ' דבי עבר את המסלול בהצטיינות, והמשיך ללמוד ולהתמחות בחו"ל. כמו גם בקורסים וכנסים רבים. מה שהפך אותו למומחה בינלאומי, עתיר נסיון בניתוחי החלפת מפרק ירך בגישה קדמית, והחלפת ברך בגישה קינמטית ובשיטה רובוטית. 

ובהתאם, פרופ' דבי עוסק ימים כלילות בניתוחי החלפות מפרקים. מנתח במיומנות ומקצועיות רבה. אחרי שלמד את כל רזי הניתוח לבוריו. מנתח בגישות המתקדמות ביותר, בוחן כל טכנולוגיה חדשה. ולאחר שלמד לראות את הדקויות והשונות בכל גישה, משתל או מטופל. הוא משתמש רק במה שמתאים, התאמה אישית, לכל אחד ואחד. מקפיד ומשקיע מרץ רב גם בניתוחים ובשיקום אידאלי של מטופליו. 

חינוך הדור הבא – אורתופדים מנתחים, מיומנים, מקצועיים ואנושיים..

כמו שניתן לראות בסרטון. פרופ/ דבי ממשיך לשקוד גם על חינוך הדור הבא בתחום.

אבחון, ומגוון אפשרויות טיפול -תיאום ציפיות עם אורתופד מומחה

פרופ' דבי, מומחה בינלאומי בהחלפות מפרקים. מדגיש, כי לאחר שאנו פונים לאורתופד מומחה החלפות מפרקים. זה ממש לא מחייב שאנחנו כבר בדרך לניתוח. 

הוא ישוחח עמכם, יאבחן את הבעיה ואת מקורה. יציע אפשרויות טיפול, שכוללות טיפול שמרני, או בעת הצורך – ניתוח החלפת מפרק. 

פרופ' דבי, מסביר  כי כיום, גישת הניתוח, איכות המשתל. כמו גם פרוטוקול הטיפול בכאב ותהליך השיקום השתנו לחלוטין. הוא מנתח,  ניתוח החלפת מפרק ירך בגישה קדמית.  בלי חיתוך שרירים, בעזרת מיטת ניתוחים יעודית, המאפשרת שיקוף ודיוק בניתוח. בגישה זו, השיקום וההחלמה מהירים יותר. 

ניתוח החלפת מפרק ברך בשיטה קינמטית, עם משתלים אנטומים. ניתוח בהתאם למנח ולזוויות היחודיות לכל מטופל. ללא צורך בשחרור רצועות, או פגיעה ברקמה הרכה

גם בניתוח החלפת מפרק ברך בשיטה הרובוטית, מנתח בגישה קינמטית, בשילוב זרוע רובוטית. במידת הצורך, ובמידה והמשתל הוא המתאים לאותו מטופל. 

זקוקים למומחה?

אם אתם או הוריכם זקוקים לניתוח, וחוששים ממה שצפוי לפני הניתוח או לאחריו. לאחר שמיציתם את הטיפול השמרני, והוא לא הועיל, לעזור לכם לחזור לאיכות החיים. פנו לייעוץ עם רופא אורתופד מומחה בתחום: אורתופד מומחה ברכיים, אורתופד מומחה ירכיים.

נסו לפגוש מספר אורתופדים מומחים. פרופ' רונן דבי, ישמח לסייע לכם לצלוח את התקופה הזאת בצורה יותר רגועה. עם טיפול  אישי ומקצועי. ותוכנית שיקום מקיפה במטרה לחזור לחיים פעילים ואיכותיים.

חשוב לעשות אבחון מדוייק, לבדוק את אופציות הטיפול, בהתייחסות גם לגוף וגם לנפש. וכמובן – חשוב לבחור במנתח שאתם מרגישים שהוא אמין, אכפתי, מקצועי ומיומן.

מנתח שששמעתם עליו המלצות טובות, ושניתח מספר רב של ניתוחים. כך שבאמת ידע לשים לב לדקויות הנדרשות בכל ניתוח.

פרופ' רונן דבי, מומחה אורתופדיה בעל שם בהחלפות מפרקים, החלפת מפרק ירך והחלפת מפרק ברך. הוא וצוות המרפאה זמין לכל שאלה, שיהיה בהצלחה.

פרופסור רונן דבי, אורתופד מנתח
פרופסור רונן דבי, אורתופד מנתח

פרופ' דבי מנתח החלפות מפרקים, ניתוח החלפת מפרק ירך, החלפת ירך בגישה קדמית. החלפת מפרק ברך, החלפת ברך בגישה הקינמטית ובשיטה הרובוטית. לפרופ' דבי ניסיון מקצועי של אלפי ניתוחי החלפות מפרקים, בטכנולוגיות מתקדמות בהתאמה אישית. מומחה בינלאומי, מעביר כנסים, הדרכות וקורסים לרופאים וקולגות בארץ ובחו"ל. מקבל מטופלים במרפאות ברמת החייל-תל אביב, ובמרפאה בהרצליה. מנתח בבתי החולים הפרטיים: אסותא רמת החייל, אסותא ראשון לציון, הרצליה מדיקל סנטר, רפאל-עתידים. ובמסגרת בית החולים ברזילי. צוות המרפאה זמין לכל שאלה, שיהיה בהצלחה.

דילוג לתוכן