המלצה על ד"ר דבי לאחר ניתוח החלפת מפרק ברך/ירך.

מתרגש לשתף, בהכרת התודה, המכתבים, התודות וההמלצות שזכיתי לקבל במהלך שנות עבודתי כמנתח החלפות מפרקים – החלפת מפרק ירך והחלפת מפרק ברך.

מחמם את הלב

מטופלים מספרים.. מצרף לכם דברי מטופלים מרגשים וסרטונים שקיבלנו. מחמם את הלב..

מכתבים נוספים:

"הפניתי אל ד"ר דבי כבר מספר אנשים, שכמוני עברו ניתוח החלפת ברך ומרוצים מאד. עברתי את הניתוח לפני שנה, ועכשיו עומדת לפני החלפת ברך שניה. יש המלצה יותר טובה מזו?…

אין ספק, שבחרתי בד"ר דבי בעיקר בגלל האישיות שלו. יש מנתחים רבים, חלקם בוודאי מצויינים. בד"ר דבי מצאתי גם  אוזן קשבת, רופא שבאמת מקשיב לפציינט והולך עם רצונותיו ופחדיו.

לא רציתי ניתוח, והוא לא דחף אלא עזר לי לעשות כל מה שאפשר כדי למנוע כאבים כמה שניתן ולחיות עם הברך הפגועה. עד שאני החלטתי על ניתוח. גם פה הלך איתי יד ביד לאורך הדרך, עם אוזן קשבת והמון הסברים שדרשתי, בסבלנות ובמאור פנים.

ההחלמה היתה מצויינת, עדיין יש כאבים פה ושם ואי-נוחות אבל אני הולכת!!! אחרי החלפת הברך השניה אני מקווה שאוכל לחזור לפעילות וליהנות מן החיים בלי כאבים. תודה על הכל."

 

"שלמי תודה והערכה, על שמצאתם לכאב שלי מנוחה, בניתוח שנראה כמלאכת מחשבת,הענקתם מזור לברך הדואבת.קיבלתי ברך במתנה, בהוקרה אתן ברכה: ברכת הכוהנים תלווה אתכם, בדרככם, בצאתכם ובבואכם:

“יְבָרֶכְךָ ה’ וְיִשְׁמְרֶךָ.
יָאֵר ה’ פָּנָיו אֵלֶיךָ וִיחֻנֶּךָּ.
יִשָּׂא ה’ פָּנָיו אֵלֶיךָ וְיָשֵׁם לְךָ שָׁלוֹם.”

תודה רבה על הניתוח במוצלח ועל הטיפול המסור
לדר דבי רונן הרצוני להודות על הטיפול המסור והיסודי
יחס האישי, החם, המדהים , המקצועיות והדאגה

סרטוני מטופלים.

מטופלים מספרים – לאחר החלפת ברך בשיטה קינמטית

מטופלים מספרים – לאחר החלפת ירך בשיטה קידמית

פרופ' רונן דבי,אורטופד מנתח, מומחה בניתוחי החלפות מפרקים משתף מידע מקצועי לגבי ניתוח החלפת מפרק ירךניתוח החלפת מפרק ירך בגישה קדמית. ניתוח החלפת מפרק ברך, ניתוח החלפת מפרק ברך בגישה הקינמטית.  שיטות טיפול חדשניות, טכנולוגיות מתקדמות, מערכות ניווט,טיפול בכאב ועוד .

פרופסור רונן דבי, אורתופד מנתח
פרופסור רונן דבי, אורתופד מנתח

פרופ' דבי מנתח החלפות מפרקים, ניתוח החלפת מפרק ירך, החלפת ירך בגישה קדמית. החלפת מפרק ברך, החלפת ברך בגישה הקינמטית ובשיטה הרובוטית. לפרופ' דבי ניסיון מקצועי של אלפי ניתוחי החלפות מפרקים, בטכנולוגיות מתקדמות בהתאמה אישית. מומחה בינלאומי, מעביר כנסים, הדרכות וקורסים לרופאים וקולגות בארץ ובחו"ל. מקבל מטופלים במרפאות ברמת החייל-תל אביב, ובמרפאה בהרצליה. מנתח בבתי החולים הפרטיים: אסותא רמת החייל, אסותא ראשון לציון, הרצליה מדיקל סנטר, רפאל-עתידים. ובמסגרת בית החולים ברזילי. צוות המרפאה זמין לכל שאלה, שיהיה בהצלחה.

דילוג לתוכן