ניתוח החלפת מפרק ירך בגישה קדמית – ללא חיתוך שרירים.

ניתוח החלפת מפרק ירך בגישה קדמית | שולחן ניתוחים חדשני בברזילי

פרופ' דבי שמח לשתף, שבמרכז הרפואי ברזילי מנתחים ניתוח החלפת מפרק ירך בגישה קדמית. עם שולחן ניתוחים חדשני ומתקדם, הראשון בישראל. ניתוח שמאפשר להפחית את משך זמן ההחלמה מניתוח להחלפת ירך.

בישראל התבצעו אלפי ניתוחים להחלפת מפרק הירך. בעבר, הניתוח נחשב לניתוח שמצריך החלמה ארוכה. בשנים האחרונות חלה התקדמות משמעותית גם בטכניקת הניתוח – גישה קדמית, בה לא חותכים שרירים וכך מתאפשר שיקום מהיר ואיכותי יותר.

ההתקדמות הטכנולוגית היא גם בשתלים ובעזרים, דוגמת שולחן הניתוחים החדשני. שולחן ניתוחים שנחנך לראשונה בישראל, במרכז הרפואי ברזילי .

השיפורים הטכנולוגים, הכנת המטופל, מיומנות ומקצועיות המנותח – מאפשרים החלמה מואצת ושיקום ביתי.

ד"ר רונן דבי, מנהל המחלקה האורתופדית במרכז הרפואי ברזילי. ביצע, לראשונה בישראל, את ניתוח החלפת מפרק הירך בגישה הקדמית. ניתח בעזרת שולחן הניתוחים, שתוכנן במיוחד כדי לדייק את תוצאות הניתוח.

לחץ כאן למעבר למאמר המלא.

שולחן ניתוחים להחלפת ירך – "ניתוח בלי פשרות" .

השולחן פותח ויוצר בארה"ב בשיתוף פעולה עם ד"ר ג׳ואל מהטה. מבכירי מנתחי מפרק האגן ומפרק הירך בעולם. ד״ר מהטה הוא הראשון שיצר שולחן ניתוחים ייחודי.  בעזרת שולחן או מיטת הניתוחים, המנתח יכול לדייק את הניתוח, לשקף, ולראות בצילומי רנטגן, את האזור המנותח מכל זוית אפשרית.

לשולחן הניתוחים זרועות קרבון המאפשרות לצלם ולדייק יותר בניתוח. וכן מערכת צירים, המאפשרת לנייד את הרגל המנותחת. כדי להגיע לתוצאות אידאליות, ולהתאמה מלאה באורך הרגליים לאחר הניתוח

יתרונות ניתוח החלפת מפרק ירך בגישה קדמית.

ניתוח החלפת מפרק ירך בגישה קדמית מקנה יתרונות משמעותיים עבור המנותחים:

הגישה הקדמית משמרת את השרירים סביב מפרק הירך, לכן – הניתוח קצר יותר. פרופ' דבי מנתח ללא חיתוך שרירים או פגיעה ברקמה הרכב -לכן, פחות כואב, ההחלמה מהירה יותר ומשך האשפוז קצר יותר. 

כמו כן, בזכות הגשיה הקדמית, בה המטופל שוכב על גבו. ובעזרת מיטת הניתוחים שמאפשרת לדייק ולשקף בכל מהלך הניתוח. יש שליטה טובה יותר באורך הרגלים.

לאחר הניתוח – השיקום מהיר,  אין מגבלות מבחינת ישיבה או שכיבה לאחר הניתוח.

פרופ' דבי – מומחה מוביל בנתוחי החלפות מפרקים.

משתף ב: שאלות לגבי ניתוח החלפת ירך, התאוששות לאחר החלפת ירך והמלצות מטופלים.

פרופסור רונן דבי, אורתופד מנתח
פרופסור רונן דבי, אורתופד מנתח

פרופ' דבי מנתח החלפות מפרקים, ניתוח החלפת מפרק ירך, החלפת ירך בגישה קדמית. החלפת מפרק ברך, החלפת ברך בגישה הקינמטית ובשיטה הרובוטית. לפרופ' דבי ניסיון מקצועי של אלפי ניתוחי החלפות מפרקים, בטכנולוגיות מתקדמות בהתאמה אישית. מומחה בינלאומי, מעביר כנסים, הדרכות וקורסים לרופאים וקולגות בארץ ובחו"ל. מקבל מטופלים במרפאות ברמת החייל-תל אביב, ובמרפאה בהרצליה. מנתח בבתי החולים הפרטיים: אסותא רמת החייל, אסותא ראשון לציון, הרצליה מדיקל סנטר, רפאל-עתידים. ובמסגרת בית החולים ברזילי. צוות המרפאה זמין לכל שאלה, שיהיה בהצלחה.

דילוג לתוכן