החלפת מפרק ברך – הטיפול הרב מקצועי

החלפת מפרק ברך | טיפול רב מקצועי . פרופ' רונן דבי, אורתופד מומחה ברכיים, מסביר על הטיפול הרב מקצועי, התאמה אישית, ושיקום מהיר.

פרופ' רונן דבי, אורתופד ברכיים, מסביר על הטפול הרב מקצועי לפני ואחרי ניתוח החלפת מפרק ברך. כשאנחנו מדברים על ניתוח החלפת מפרק הברך. ניתוח שמתבצע במטרה להחליף את המפרק הפגוע, בשתל מלאכותי. השתל מדמה את התנועה הטבעית של מפרק הירך, וכך מאפשר תפקוד ושיפור ביכולת התנועה ובכאב. חשוב לדאוג לטיפול מערכתי, שמתייחס לכל ההיבטים.

כל המידע על הטיפול הרב מקצועי, סביב ניתוח החלפת ברך.

הפרטים החשובים – טפול וניתוח החלפת מפרק ברך

תיאום ציפיות טרם הניתוח – כל מה שצריך לדעת לפני הניתוח, שלבי ההכנה לניתוח והבדיקות הנדרשות טרם הניתוח.

על ניתוח מותאם אישית, ע"י מנתח מיומן ומקצועי. פרופ' דבי ניתח אלפי ניתחי החלפות מפרקים. החלפת ברך בגישה קינמטית ובשיטה רובוטית, וזכה לראות את המטופלים המרוצים לאחר הניתוח.

הסבר על הטיפול בכאב, התמודדות עם כאב לפני ואחרי ניתוח. ופרוטוקול הטיפול הייחודי שבנה.

כמו גם על תזונה נכונה טרם ולאחר ניתוח החלפת מפרק, פיזיותרפיה, אפוסתרפיה. מעקב, קשר אישי עם פרופ' דבי וצוות המרפאה.

וכמובן – על הטכנולוגיות והחידושים בניתוחי החלפת ברך. על המשתלים האנטומים, השיטה הקינמטית והרובוטית.

על ההחלמה מניתוח החלפת ברך, גישת השחרור המהיר והשיקום הביתי.

החלמה מהירה – שכוללת גם שינה, תזונה, והרגלים בריאים. כל אלה, במטרה להגיע לתוצאה הטובה ביותר. להביא אתכם, המטופלים לשיאים חדשים.

החלפת ברך קינמטית

כל ההיבטים סביב ניתוח החלפת ברך.

ניתוח להחלפת מפרק הברך הינו ניתוח יזום, שנועד להקל על כאב ועל פגיעה בטווח התנועה של המפרק. תפקידו של הניתוח להקל על כאבכם ולשפר את איכות חייכם.

פרופ' דבי ממליץ, לא למהר לניתוח בגלל ששמעתם מאחרים, או המליצו לכם. לבחון את המצב, הקשיים, והסיבות בגללם אתם מעוניינים בניתוח. במידה ותחליטו שאכן הגיעה העת, קיראו את החומר בחוברת ובאתר.

עיברו עם רופא המשפחה על העבר הרפואי. הכינו את עצמכם, הכנה רגשית. הכינו את הבית ואת המשפחה. במידת האפשר – התחילו פיזיוטרפיה, אפוסטרפיה ותזונה נכונה. לאחר הניתוח הקפידו על הטיפול בכאב. נטילת הטיפול התרופתי. כמו גם על תזונה שיקומית ופיזיוטרפיה ותרגול. וכמובן – שימרו על קשר עם פרופ' דבי וצוות המרפאה.

מחפשים אורטופד ברכיים?

פרופ' דבי רונן – אורטופד מנתח, מומחה ברכיים. מומחה מוביל בניתוחי החלפת מפרק הברך.

לדברי פרופ' דבי יש מספר גישות לניתוח החלפת ברך. בעשור האחרון, הוא ממובילי הגישה הקינמטית. שיטה בה משמרים את הרקמות הרכות. מתאימים את מפרק הברך, בהתאמה אישית, בהתאם לזוית המפרק טרם השחיקה.

הוא גם מראשוני המנתחים בארץ בגישה הרובוטית. אך מדגיש, הרובוט – לא במקום מנתח מיומן, ולא עם כל משתל. במידת הצורך וההתאמה – ניתן לנתח גם החלפת ברך קינמטית, בגישה רובוטית.

החלפת ברך רובוטית

פרופ’  דבי מקבל מטופלים במרפאה ברמת החייל-תל אביב, ובמרפאה בהרצליה. צוות המרפאה ופרופ' דבי, ישמחו לענות לכל שאלה.

פרופסור רונן דבי, אורתופד מנתח
פרופסור רונן דבי, אורתופד מנתח

פרופ' דבי מנתח החלפות מפרקים, ניתוח החלפת מפרק ירך, החלפת ירך בגישה קדמית. החלפת מפרק ברך, החלפת ברך בגישה הקינמטית ובשיטה הרובוטית. לפרופ' דבי ניסיון מקצועי של אלפי ניתוחי החלפות מפרקים, בטכנולוגיות מתקדמות בהתאמה אישית. מומחה בינלאומי, מעביר כנסים, הדרכות וקורסים לרופאים וקולגות בארץ ובחו"ל. מקבל מטופלים במרפאות ברמת החייל-תל אביב, ובמרפאה בהרצליה. מנתח בבתי החולים הפרטיים: אסותא רמת החייל, אסותא ראשון לציון, הרצליה מדיקל סנטר, רפאל-עתידים. ובמסגרת בית החולים ברזילי. צוות המרפאה זמין לכל שאלה, שיהיה בהצלחה.

דילוג לתוכן