מטופלים ממליצים | החלפת ברך רובוטית

החלפת מפרק ברך בעזרת רובוט

מטופלים ממליצים | החלפת ברך רובוטית. פרופ' דבי מנתח ניתוחי החלפת ברך בשיטה קינמטית מותאמת אישית . בעת הצורך, אפשר להשתמש גם במערכת ניווט. אך, רק במידה ויש צורך בכך, וכאשר ביכולתה להתאים את עצמה לטכניקה ולתוכנית הניתוח. פרופ' דבי מקפיד לנתח החלפת מפרק ברך בגישה הקינמטית מזה תקופה ארוכה.

פרופ' דבי מקפיד על מקצועיות ומיומנות בניתוחי החלפת ברך. בדגש על הטכניקה הקינמטית במטרה לשמר את הזוויות , המיקום והתחושה. כמו טרם התפתחות השחיקה.

ב ניתוח החלפת ברך עם רובוט. במידה וזה המשתל הנכון ביותר לאותו מטופל. פרופ' דבי יכול להתאים את שיטת הניתוח הקינמטית. כלומר – הרובוט מסייע לתכנן ולבצע ניתוח החלפת ברך מלאה, באופן מדויק. תוך התאמה ומיקום השתל על העצם ובהתאמה לרקמות הרכות.

סרטוני מטופלים

פרופ' דבי מקפיד להמשיך ולהוביל בניתוחי החלפות מפרקים: החלפת ירך והחלפת ברך. מקפיד להשתמש בטכנולוגיה מתקדמת בהתאמה אישית. מנתח בבי"ח אסותא, גם בעזרת הרובוט החדיש. במידה והרובוט מתאים למשתל הנכון ביותר לאותו מטופל. וממשיך לעבוד בשיטה קינמטית, שמשמרת את צירי התנועה וטווח התנועה. כשהזרוע הרובוטית, יכולה לעזור לדייק את הניתוח.

אילנה לאחר החלפת ברך בשיטה קינמטית-רובוטית

אילנה, חצי שנה לאחר הניתוח, כבר צועדת 10 ק"מ, וממש לא מרגישה את הברך שעברה את הניתוח.

שרי אחרי ניתוח החלפת ברך בשיטה קינמטית עם רובוט.

החלפת ברך קינמטית ורובוטית

פרופ' דבי גם מארח מנתחים נוספים. לאחרונה אירח את ד"ר מהודו. מנתח בעל שיעור קומה שניתח צעל ל10000 ניתוחים. וכעת, נחשף לטכנולוגיה ולניסיונו הרב של פרופ׳ דבי בכל הנוגע ל Computer assistant בחדר הניתוח .

פרופ' דבי מנתח ניתוח החלפת מפרק ברך, בשיטה קינמטית, מותאמת אישית. בהתאם לציר התנועה הטבעי של הברך. במטרה לחזור לתחושה ותפקוד, כמו שהיו טרם השחיקה. מעתיק במדויק את צירי התנועה הטבעיים של הברך . ללא צורך בשחרור הרצועות. או נזק לרקמות הרכות.

בתשובה לשאלות מטופלים רבים, לדבריו: לפני הכל עלינו, כאנשים וכמנתחים, להכיר באופן אישי כל מטופל על צרכיו הייחודיים. להתאים לכל מטופל פתרון מותאם אישית , הנכון ביותר עבורו. 

במרפאת פרופ' דבי  תקבלו מידע לגבי ההכנה לניתוח, מהלך הניתוח, השיקום וההתנהלות לאחר הניתוח. פרופ' דבי וצוות המרפאה לשירותכם לכל שאלה.

פרופסור רונן דבי, אורתופד מנתח
פרופסור רונן דבי, אורתופד מנתח

פרופ' דבי מנתח החלפות מפרקים, ניתוח החלפת מפרק ירך, החלפת ירך בגישה קדמית. החלפת מפרק ברך, החלפת ברך בגישה הקינמטית ובשיטה הרובוטית. לפרופ' דבי ניסיון מקצועי של אלפי ניתוחי החלפות מפרקים, בטכנולוגיות מתקדמות בהתאמה אישית. מומחה בינלאומי, מעביר כנסים, הדרכות וקורסים לרופאים וקולגות בארץ ובחו"ל. מקבל מטופלים במרפאות ברמת החייל-תל אביב, ובמרפאה בהרצליה. מנתח בבתי החולים הפרטיים: אסותא רמת החייל, אסותא ראשון לציון, הרצליה מדיקל סנטר, רפאל-עתידים. ובמסגרת בית החולים ברזילי. צוות המרפאה זמין לכל שאלה, שיהיה בהצלחה.

דילוג לתוכן